Sérioví vrazi - Recenze knih - RECENZE: Hon na vlkodlaka - V. P. Borovička

RECENZE: Hon na vlkodlaka - V. P. Borovička

27. 6. 2017

Název: Hon na vlkodlaka

Autor: Václav Pavel Borovička

Nakladatelství: DIALOG

Rok vydání: 1995, 200 stran

Znáte jednoho z nejděsivějších a nejkrutějších sériových vrahů vůbec - Andreje Čikatila (en. verze: Andrei Chikatilo)? Pokud ne, měl bych vás varovat, tato kniha je opravdu hororem, na který jen tak nezapomenete. Budete vyděšeni tím, čeho všeho se tento muž dopustil. Pokud jej již znáte, nevadí! I tak budete překvapeni a šokováni, protože jste v českém jazyce nikde nemohli získat o tomto případu více relevantních informací. Kniha je v tomto ohledu skvostem a je kompletně věnována tomuto monstru ze Sovětského svazu (později Ruska). Kniha je napsána ve strhujícím tempu. Především tedy čtivě, objektivně, pravdivě a citlivě, ale zároveň i nepředstavitelně děsivě. Její přečtení tedy všemi deseti doporučuji (i když před dětmi byste ji měli raději schovat)! Má to však jeden háček - kniha je z roku 1995, autor knihy už bohužel není mezi námi a knihu nikde v obchodech nenajdete. Určitě však stojí za to pohledat v různých bazarech a antikvariátech (ostatně jako jsem to musel udělat i já) a zkusit jí ukořistit. Sami uvidíte, že pokud se podaří a po absolvování martyria s hledáním tento titul získáte, knihu nadšeně zhltnete jedním dechem a zároveň vlastně napětím dýchat ani nebudete. Osobně si této knihy ve své sbírce velice vážím a nemohu hodnotit jinak než za výbornou!

Hodnocení (1-5 jako ve škole): 1