Sérioví vrazi - Recenze knih - RECENZE: Galerie zločinu - Miroslav Kučera

RECENZE: Galerie zločinu - Miroslav Kučera

7. 6. 2017

Název: Galerie zločinu - Nejděsivější kriminální případy 20. století

Autor: Miroslav Kučera

Nakladatelství: XYZ

Rok vydání: 2011, Praha, 360 stran

Hned na začátek recenze vám rovnou prozradím jednu klíčovou informaci – tuto knihu rozhodně doporučuji! Proč tak zhurta a proč tak kladně?? No zkusme si to shrnout. Mimo to, že kniha Miroslava Kučery obsahuje kapitoly věnující se Ladislavu Hojerovi, Jacku Unterwegerovi, tedy přímo známým sériovým vrahům, obsahuje i mnoho a mnoho dalších kriminálních případů, ať už týkajících se násilných trestných činů (ty převládají), tak ale třeba i kuriózních majetkových trestných činů. Vše je provázáno osobou autora, bývalého policisty (známého z dřívějšího televizního pořadu Federální kriminální ústředna pátrá) a jeho zážitky s jednotlivými případy. Kniha je členěna na jednotlivé případy, které jsou popsány většinou poměrně krátce, ale za to velice působivě a čtivě. Osoba autora pak zaručuje, že kniha umožňuje trochu nahlédnout dovnitř činnosti policejních orgánů a mimo jiné vás blíže zasvětí do práce na odhalování trestné činnosti. Když navíc přičteme různé „policejní historky“ a střízlivé, trefné a objektivní komentáře autora, myslím, že přečtení knihy je rozhodně dobrá volba!!!

Hodnocení (1-5 jako ve škole): 1-